news
English

آئی پی ایل میں مصروفیات، کئی کینگرو پلیئرز وارم اپ میچز نہیں کھیلیں گے

آسٹریلیا اپنی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2024 کی مہم کا آغاز 5 جون کو عمان کے خلاف بارباڈوس میں کرے گا۔

آئی پی ایل میں مصروفیات، کئی کینگرو پلیئرز وارم اپ میچز نہیں کھیلیں گے

آسٹریلیا اگلے ہفتے نمیبیا اور ویسٹ انڈیز کے خلاف وارم اپ میچوں کے ساتھ آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2024 کی تیاری کر رہا ہے۔ تاہم، ان کی تیاریوں کو اس وقت دھچکا لگا جب بتایا گیا کہ کئی اہم کھلاڑی اب بھی انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے پلے آف میں کھیلنے کے لیے پرعزم ہیں۔  
پیٹ کمنز، ٹریوس ہیڈ، مچل اسٹارک، کیمرون گرین اور گلین میکسویل وارم اپ میچوں کے ابتدائی مرحلے سے غیر حاضر رہیں گے۔ یہ کھلاڑی 5 جون کو عمان کے خلاف آسٹریلیا کے ورلڈ کپ کے پہلے میچ سے قبل بارباڈوس میں اسکواڈ میں شامل ہونے والے ہیں۔ 
چنئی میں 26 مئی کو ہونے والے آئی پی ایل فائنل کے ساتھ، ان میں سے چارکھلاڑیوں اور کم ازکم ایک کے فائنل میں شامل ہونے کی امید ہے۔ 
آسٹریلیا کے کوچ اینڈریو میکڈونلڈ نے وضاحت کی کہ آئی پی ایل فائنل میں شرکت کرنے والے کھلاڑیوں کی قومی اسکواڈ میں "حیران کن انٹری" ہوگی۔  
میکڈونلڈ نے کہاکہ "اب ان کی حیرت انگیز انٹری ہوگی جب وہ فائنل میں پہنچ چکے ہیں - وہ ہم سے بارباڈوس میں ملیں گے اور وہ لوگ جو آئی پی ایل کے فائنل میں نہیں ہیں، ٹرینیڈاڈ میں ملیں گے۔" 
ان کا کہنا تھا کہ کوچ ٹیم کی تیاری کی حکمت عملی کی مزید وضاحت کرتا ہے، ہر کھلاڑی کے لیے "بہترین انفرادی تیاری" کی ضرورت پر زور دیتا ہے کیونکہ ہم صرف بہترین انفرادی تیاری کی کوشش کر رہے ہیں اور جب ہم بارباڈوس پہنچیں گے تو اسے ایک ٹیم کے طور پر اکٹھا کریں گے، پھر ہمارے پاس وہاں چار یا پانچ دن باقی ہیں اور عمان کے خلاف پہلا میچ کھیلنا ہے۔" 
میک ڈونلڈ کے مطابق مچل مارش کے پریکٹس میچوں میں باؤلنگ کرنے کا امکان نہیں ہے کیونکہ وہ ہیمسٹرنگ انجری سے صحت یاب ہو رہے ہیں۔ 
غور طلب ہے کہ آسٹریلیا 5 جون کو بارباڈوس میں اومان کے خلاف ٹی 20 ورلڈ کپ مہم کا آغاز کرے گا، اس کے بعد گروپ بی کے میچز انگلینڈ، نمیبیا اور اسکاٹ لینڈ کے خلاف ہوں گے۔