news
English

آئی سی سی کی تازہ ترین ٹی 20 رینکنگ میں پاکستانی کھلاڑیوں کی ترقی

قومی ٹیم کے پیسر شاہین شاہ آفریدی مختصر فارمیٹ میں ٹاپ 10 رینکنگ بولرز میں جگہ بنانے سے ایک قدم دور ہیں۔

آئی سی سی کی تازہ ترین ٹی 20 رینکنگ میں پاکستانی کھلاڑیوں کی ترقی

 آئی سی سی کی جاری کردہ تازہ ترین ٹی ٹونٹی رینکنگ میں پاکستانی کھلاڑیوں کی ترقی ہوگئی۔ 
تفصیلات کے مطابق پاکستانی کھلاڑیوں نے انگلینڈ کے خلاف حال ہی میں ختم ہونے والی چارمیچوں کی ٹی20 سیریز میں بلے اور گیند دونوں کے ساتھ اپنی شاندار کارکردگی کے بعد تازہ ترین ٹی ٹونٹی رینکنگ میں نمایاں مقام حاصل کیا ہے۔ بائیں ہاتھ کے تیز گیند باز شاہین آفریدی اب مختصر فارمیٹ میں ٹاپ 10 رینکنگ بولرز میں جگہ بنانے سے ایک قدم دور اور 632 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ 11 ویں نمبر پربراجمان ہیں۔ 
انجری سے صحت یاب ہونے کے بعد ٹیم میں واپسی کرنے والے تیز گیند باز حارث رؤف انگلینڈ کے خلاف چوتھے ٹی ٹونٹی میچ میں اپنی غیر معمولی کارکردگی کی بدولت 578 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ 26 ویں سے 25 ویں نمبر پر آ گئے ہیں جہاں انہوں نے اپنے 4 اوورز کے اسپیل میں 3 اہم وکٹیں حاصل کی تھیں۔ 
آل راؤنڈر شاداب خان کچھ مشکل وقت گزارنے کے باوجود 533 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ 36 ویں سے 35 ویں نمبر پر پہنچ گئے ہیں، تاہم آل راؤنڈر عماد وسیم جو انجری کی وجہ سے انگلینڈ کے خلاف آخری مقابلہ نہیں کھیل سکے تھے 498 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ ایک درجہ تنزلی سے 39 ویں سے 40 ویں نمبر پرچلے گئے ہیں اور وہ امریکہ کے خلاف آئندہ ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ کے افتتاحی میچ کے لیے بھی دستیاب نہیں ہوں گے۔
بلے بازوں کی کیٹگری میں محمد رضوان 766 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ تیسرے نمبر پر موجود ہیں جبکہ کپتان بابر اعظم 765 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ چوتھے نمبر پر براجمان ہیں۔ 
انگلینڈ کے خلاف حالیہ ٹی 20 سیریز میں نمایاں کارکردگی دکھانےوالے فخر زمان 491 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ 51 ویں سے 50 ویں نمبر پر آگئے ہیں۔ افتخار احمد بھی تازہ ترین درجہ بندی میں 467 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ ایک درجہ ترقی کرتے ہوئے 63 ویں سے 62 ویں نمبر پر پہنچ گئے ہیں۔
دوسری جانب آئی سی سی مینز ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ 2024ء کے پہلے ہفتے میں سری لنکا کے خلاف شاندار کارکردگی کے بعد جنوبی افریقی فاسٹ باؤلر اینریچ نورٹجے کی رینکنگ میں اضافہ ہوا ہے۔ 30 سالہ پیسر کی شاندار کارکردگی نے انہیں ٹی 20 بولنگ رینکنگ میں نو مقامات کی چھلانگ لگاتے ہوئے ٹاپ 10 میں شامل ہو کر آٹھویں پوزیشن پر براجمان ہوتے دیکھا ہے۔ نورٹجے اب رینکنگ میں آسٹریلیا کے جوش ہیزل ووڈ کے پیچھے دوسرے سب سے زیادہ تیز گیند باز ہیں، جو پانچویں نمبر پر ہیں۔ انگلینڈ کے عادل رشید بدستور سرفہرست ہیں اور وینندو ہسرنگا اور اکسر پٹیل ٹاپ تھری میں شامل ہیں۔ 
افغانستان کے فضل الحق فاروقی بھی گیانا کے پروویڈنس اسٹیڈیم میں یوگنڈا کے خلاف شاندار واپسی کی بدولت بولنگ رینکنگ میں 10 ویں نمبر پر آگئے جبکہ تبریز شمسی اور ریس ٹوپلی دونوں ٹاپ 10 سے باہر ہوگئے ہیں۔
آئی سی سی مردوں کی ٹی 20 بیٹنگ رینکنگ میں افغانستان کے 2 اوپننگ بلے باز بھی ترقی پاگئے ہیں۔ رحمان اللہ گرباز اور ابراہیم زدران نے اس ہفتے ٹی 20 ورلڈ کپ میں یوگنڈا کے خلاف اپنی بڑی فتح میں 154 رنز کی اوپننگ شراکت قائم کی جس کے نتیجے میں فارمیٹ کی درجہ بندی میں ہر ایک نے چار درجے چھلانگ لگائی۔ 20 سالہ گرباز 24 ویں نمبر پر ہیں جبکہ زدران چار درجے پیچھے رہنے کے ساتھ ٹاپ 20 میں چلے گئے ہیں۔
دریں اثناء شکیب الحسن پیر کےروز جنوبی افریقہ کے خلاف سری لنکا کے ہسارنگا کی غیرمعمولی طور پر مایوس کن آؤٹنگ کا فائدہ اٹھانے والے بولر بن گئے، بنگلہ دیش کے آل راؤنڈر ہسارنگا کو پیچھے چھوڑ کر آل راؤنڈر رینکنگ میں سرفہرست ہیں۔