news
English

پی سی بی: آسٹریلیا کے ٹونی ہیمنگ کو چیف پچ کیوریٹرمقررکرنے کا امکان

ٹونی ہیمنگ اس وقت بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ میں ملازم ہیں، جہاں انہوں نے دو سالہ معاہدے کے تحت گزشتہ سال جولائی میں اپنے فرائض کا آغاز کیا تھا۔

پی سی بی: آسٹریلیا کے ٹونی ہیمنگ کو چیف پچ کیوریٹرمقررکرنے کا امکان

پی سی بی کا آسٹریلیا کے ٹونی ہیمنگ کو چیف پچ کیوریٹر بنانے کا امکان ہے۔ ٹونی ہیمنگ اس وقت بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ میں ملازمت کررہے ہیں جہاں انہوں نے گزشتہ سال جولائی میں 2 سال کے معاہدے کے تحت اپنے فرائض کی انجام دہی کا آغاز کیا تھا۔  
تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کی جانب سے آسٹریلیا کے پچ کیوریٹر ٹونی ہیمنگ کو اپنا نیا چیف کیوریٹرمقررکرنے کا امکان ہے۔ انہوں نے حال ہی میں پی سی بی کو چیف کیوریٹر کے عہدے کے لیے درخواست دی ہے اور مبینہ طور پر اس اقدام کے لیے تیار ہیں۔ 

ٹونی ہیمنگ نے پرتھ میں ویسٹرن آسٹریلیا کرکٹ ایسوسی ایشن کے لیے انٹرنیشنل کرکٹ مٹی کے مشیر اور کنسلٹنٹ کے طور پر خدمات انجام دینے کے لیے بہت سارے تجربے کیے۔ ان کے وسیع پس منظر میں آئی سی سی کرکٹ اکیڈمی اور دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں ہیڈ کیوریٹر کے طور پر ان کا قابلِ فخر دور بھی شامل ہے۔ 
ٹونی ہیمنگ کے پاس عمان کرکٹ اکیڈمی کے لیے آئی سی سی پچ کنسلٹنٹ کے طور پر کام کرنے کا تجربہ بھی ہے۔ ان کا کیریئر پرتھ کے اوپٹس سٹیڈیم میں ایرینا مینجر کے طور پر ان کے کردار اور آئی سی سی کرکٹ اکیڈمی کے لیے بین الاقوامی پریزینٹر کے طور پر ان کی شمولیت کو بھی نمایاں کرتا ہے۔ ٹونی ہیمنگ ریاض، سعودی عرب میں کنگ فہد انٹرنیشنل فٹ بال اسٹیڈیم کا بھی انتظام کرچکے ہیں۔