news
English

ویسٹ انڈیز کا انگلینڈ کے خلاف پہلے ٹیسٹ کے لیے پلیئنگ 11کا اعلان

سینٹ کٹس سے تعلق رکھنے والے 23 سالہ بلے باز لوئس بدھ کو لارڈز میں سیریز کے افتتاحی میچ کے دوران ٹیسٹ کرکٹ میں ویسٹ انڈیز کے لیے کھیلنے والے اپنے جزیرے کے پہلے کرکٹر کے طور پر تاریخ رقم کریں گے۔

ویسٹ انڈیز کا انگلینڈ کے خلاف پہلے ٹیسٹ کے لیے پلیئنگ 11کا اعلان

ویسٹ انڈیز نے انگلینڈ کے خلاف پہلے ٹیسٹ کے لیے پلیئنگ الیون کا اعلان کر دیا۔ سینٹ کٹس سے تعلق رکھنے والے 23 سالہ بلے باز لوئس بدھ کو لارڈز میں سیریز کے افتتاحی میچ کے دوران ٹیسٹ کرکٹ میں ویسٹ انڈیز کے لیے کھیلنے والے اپنے جزیرے کے پہلے کرکٹر کے طور پر تاریخ رقم کریں گے۔ 
تفصیلات کے مطابق ویسٹ انڈیز کے کپتان کریگ براتھویٹ نے ڈیبیو کرنے والے میکائل لوئس کی حوصلہ افزائی کی ہے کہ وہ لارڈز میں انگلینڈ کا مقابلہ کرنے کی تیاری کر رہے ہیں۔ 
سینٹ کٹس کے 23 سالہ بلے باز لوئس بدھ کو لارڈز میں سیریز کے افتتاحی میچ کے دوران ٹیسٹ کرکٹ میں ویسٹ انڈیز کے لیے کھیلنے والے اپنے جزیرے کے پہلے کرکٹر کے طور پر تاریخ رقم کریں گے۔ 31 سالہ براتھویٹ نے منگل کو لارڈز میں میچ سے قبل پریس کانفرنس میں اپنی ٹیم کا اعلان کرتے ہوئے کہاکہ "مائیکل ایک اچھا آدمی ہے، بہت خوش مزاج ہے، میں جانتا ہوں کہ وہ بہت اچھا کام کرے گا، کئی سالوں سے بین الاقوامی کرکٹ کھیل رہا ہے۔" 
ان کا کہنا تھا کہ "گروپ کے تمام چھوٹے لڑکوں کو میرا مشورہ، جیسا کہ میکائل اپنا ڈیبیو کر رہے ہیں، صرف ویسٹ انڈیز کے لیے کھیلنے کی امید نہ رکھیں، 30 سنچریاں بنانے والے پہلے کھلاڑی بننے کی توقع کریں۔" 
انہوں نے مزید کہا کہ "میرے خیال میں وہ نوجوان اور پرجوش ہیں۔ جتنے زیادہ میچ کھیلتے ہیں اتنا ہی اچھا کھیلتے ہیں۔ ان میں بہت زیادہ ٹیلنٹ ہے اور ہم ان سے مکمل طور پر 100 فیصد پیچھے ہیں۔" 
سابق کپتان جیسن ہولڈر ٹیسٹ کرکٹ سے تقریباً ایک سال دور رہنے کے بعد چھ نمبر پر بیٹنگ کر رہے ہیں۔ بائیں ہاتھ کے اسپنر گڈاکیش موتی نے متاثر کن شمر جوزف کی قیادت میں تیز رفتار حملے کی تکمیل کی، جنہوں نے پاؤں میں چوٹ لگنے کے باوجود برسبین میں آسٹریلیا کے خلاف 7-68 کی شاندار کارکردگی سے شہرت حاصل کی۔ 
اس میچ کی عکاسی کرتے ہوئے، براتھویٹ نے نوٹ کیا کہ "یہ فتح ہمارے لیے اہم تھی کیونکہ اس نے ہماری صلاحیت کو ظاہر کیا۔ مستقل مزاجی بنیادی چیز ہے۔ ہمارے پاس بلے بازوں اور گیند بازوں دونوں کی طرف سے مضبوط پرفارمنس تھی، جس میں شمارجوزف شاندار تھے۔" 
ٹیسٹ سیریز کو آگے دیکھتے ہوئے، انہوں نے مزید کہاکہ "ہمیں ہر میچ پر توجہ مرکوز کرنے اور خود پر یقین رکھنے کی ضرورت ہے۔" 
ویسٹ انڈیز ٹیم:
کریگ براتھویٹ (کپتان)، میکائل لوئس، کرک میک کینزی، ایلک ایتھانازے، کیویم ہوج، جیسن ہولڈر، جوشوا ڈا سلوا (وکٹ کیپر)، گڈاکیش مورتی، الزاری جوزف، شمار جوزف، جےڈن سیلز۔