news
English

محمد عامر وائٹالٹی بلاسٹ فکسچرزکے لیے فالکنزمیں شامل ہونے کو تیار

ڈربی شائر کے ہیڈ آف کرکٹ مکی آرتھر نے عامر کی سائننگ پر اپنے جوش وخروش کا اظہار کیا۔

محمد عامر وائٹالٹی بلاسٹ فکسچرزکے لیے فالکنزمیں شامل ہونے کو تیار

قومی ٹیم کے پیسر محمد عامر وائٹالٹی بلاسٹ فکسچرز کے لیے فالکنز میں شامل ہوں گے۔ فالکنز نے پاکستان کے تیز گیند باز محمد عامر کو اپنی ٹیم میں شامل کر کے ایک بڑی سائننگ کر لی ہے، جو وائٹالٹی بلاسٹ کے آخری چھ گروپ میچز کے لیے ان کی ٹیم میں شامل ہوں گے۔
تفصیلات کے مطابق محمد عامر اپنا ڈیبیو فالکنز کے لیے لیسسٹرشائر فاکسز کے خلاف ہفتے کے روز، 6 جولائی کو کریں گے۔ 300 سے زائد ٹی 20 وکٹوں کے متاثر کن ریکارڈ کے ساتھ، عامر کی شمولیت سے ڈربی شائر کی بولنگ لائن اپ کو نمایاں طور پر تقویت ملنے کی توقع ہے۔ وہ آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کے اختتام کے بعد ٹیم کے ساتھ شامل ہوں گے، جہاں وہ پاکستان کی نمائندگی کریں گے۔ 
محمد عامر کا شاندار کیریئر مختلف کرکٹ ٹورنامنٹس میں کامیابیوں کو شامل کرتا ہے، جن میں آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی، ٹی 20 ورلڈ کپ، پاکستان سپر لیگ اور وائٹالٹی بلاسٹ شامل ہیں۔ 
ان کا تجربہ اور مہارت فالکنز کے لیے ایک قیمتی اثاثہ بنائے گی کیونکہ وہ وائٹالٹی بلاسٹ ناک آؤٹ مراحل میں جگہ حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ 
ڈربی شائر کے ہیڈ آف کرکٹ مکی آرتھر نے عامر کی سائننگ پر اپنے جوش و خروش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ "محمد عامر کی ہماری ٹی 20 بولنگ رینکس میں شمولیت ہمیں گروپ مرحلے کے دوسرے حصے کے لیے ایک حقیقی تقویت دے گی اور وہ ہماری ٹیم کے ایک اہم رکن ہوں گے جیسا کہ ہم آگے بڑھنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ چونکہ ہمیں پتہ چلا ہے کہ وہ ورلڈ کپ میں جائیں گے، ہم نے یہ یقینی بنانے کے لیے سخت محنت کی کہ وہ ہمارے ساتھ بلاسٹ کے اہم مرحلے کے لیے واپس آئیں اور میں خوش ہوں کہ ہم اس پر عمل کر سکے ہیں۔" 
مکی آرتھر کا کہنا تھا کہ "میں نے اکثر انہیں سفید بال کے بولرز کا 'پورشے' کہا ہے، وہ اس فارمیٹ میں ایک عالمی معیار کے کھلاڑی ہیں اور میں ان کے ساتھ دوبارہ کام کرنے کا منتظر ہوں۔"